3 dagar!!

Okej.. Så jag sa.. Eller antyde att jag inte skulle börja skriva i denna blogg förän efter jag landat i Egypten å så men jag kan ju lika gäran börja nu. Det spelar ju ingen större roll, eller?


Far om tre dagar.. De är int mycke de.
Folk frågar jämt hur det känns men jag kan faktist inte svara på de..
Jag känner absolut ingenting! Jag är som lugnet före stormen..
Den 1 Januari, dagen innan jag far måste jag hitta på nå med polarna.. Kanske gråta en skvätt också.
Får väl se om jag hinner. Ärligt är jag inte 100% klar med packningen än!
Hihi.. Har ju shoppat kläder idag så de ska ner i resväskan.
Ironsikt nog så packar jag mindre i resväskan nu när vi kommer ha en ganska så låång semster (3 år) men de finns ju saker där.. Sen så har vi en annan stor låda som lite småmöbleroch annat krims-krams hamnar i.. Men det är inte mycket i resväskan tack och lov.

Ja okej.. För övrigt så har jag idag då vart i Luleå med "Tjejligan" bestående av mor min och mina tre äldre systrar. Tjejligan var inte min idé fast man kan tro de ;P

Skulle släppa av syster Liv på Kallax så hon tar sig hem till Fjollträsk. Hennes plan for 19.25 och vi åkte runt 8.00 på morgonen..

Nu var det ju så att vi var tvungen att ta bort min hund idag.. 8-9 år har jag levt med henne. En liten schi tzu (eller hur fan de nu stavas)..
Världens goaste hund.
Vad jag kom på nu andra gången vi är tvungen ta bort en hund är att det är inte jobbigt att säga hejdå. Det jobbigaste är att gå därifrån och säga hejdå en sista gång!
Kommer sakna lilla Bellsibubben (Bell för att vara exakt)

Efter de vart de lunchbuffé på Baan Thai. Älskar den resturangen!
Och sedan vart de tröst-shopping i stoora Luleå varav dom nya kläderna kommer in.
Nu tänker jag inte skriva vad för eftersom jag inte är intresserad i att veta vad annat folk köper för kläder så är jag heller inte intresserad i att skriva de heller ;P
... Men de där är inget jag står fast i. Jag har känsal av att när jag kommer till Egypten så kommer jag berätta varenda liten detalj av vad jag köper, äter, dricker eller kollar på. Jajja, sån är ju jag.
Vill inte missa en endaste liten detalj.
Därför jag kan skriva ganska långt.. Jag vill inte glömma någonting. Jajja, hoppas du gillar att läsa då :D


Kommentarer
Postat av: Ola

Ska du flytta till EGYPTEN?!

Fan vad coolt! Jag läser inte många bloggar men din kommer jag defenitivt läsa!

Hälsningar Ola

2008-12-30 @ 23:16:30
Postat av: sandra

De är så himla coolt att du ska flytta dit! Haru släkt eller nånting där eller bestämde du dig "bara" för att flytta dit?? (:

2008-12-30 @ 23:20:40
URL: http://strmstedt.devote.se
Postat av: Anonym

Hey baby....hoppas det vart massa fina kläder och så...och att du hade lite trevligt i Luleå trots det tråkiga....upp och hoppa nu du kan inte ligga och sova hela dagen...sov på NATTEN istället!!! hehe....hörs sen gumman...tänker ringa tills du svarar:D hihi....love you...pussar din T

2008-12-31 @ 10:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback