allaboutneni.blogg.se

Nu har jag besämt mig..

Jag ska skriva allt i min förra blogg allaboutneni.blogg.se.
Det blir för jobbigt att hålla på med två bloggar.. Föresten så tycker jag att det kommer blir lite tråkigt att lägga ner bloggen efter tre år också.. Mycket kan hända på tre år så jaa..
Men ja så alla ni som läser min blogg- läs nu bara allaboutneni.blogg.se. Kommer vara ungefär samma saker som här fast även mina tankar såklart.. Och mer uppdatering vilket kanske gör er glada :)

Jag kommer att samla allt i olika kategorier som sagt.
Det känns redan bättre haha :D

Bara för att inte göra er lite fundersamma (är nog bara jag som skulle bli det men men..) så kommer jag byta bloggdesign mellan bloggarna.. Så allaboutneni.blogg.se kommer ha den med stenen och snäckan och foraswan.blogg.se kommer ha den med den lila rosen..

Jajja, nog om det. Nu ska jag börja skriva över koder hit och dit. Önska mig lycka till :)
Hadet bra alla och förlåt och jag gjorde allt lite tjorvigt för er men hoppas ni förstår :)

Kommentarer
Postat av: Cindii

Vill du ha fler läsare till din blogg? :)

klicka in dig här: http://www.viraltrafik.se/?Cindiii

2009-02-12 @ 19:59:26
URL: http://cindiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback