Back in the good old days

Ber om ursäkt för följade stavfel och fjortisutryck!


Haha, shit säger jag bara! :D
Nu har man börjat nöta lunar igen. Jag har då mina stunder.
Läste alla lunarmejl jag fått och skickat.. Inte ofta jag gör der så det fanns mejl från 2005 tilloch med :O
Det piggade då upp att läsa. Man skrev så... Fjortis! :P

Hade skickat ett kedjebrev till Lina och hennes svar blev:
>Skicka inga fler kjedjebrev te mejj! hatar jue dom älskling du borde veta de vi jue faktiskt gifta! ;) (L)(K)

Haha det kommer jag då inte ens ihåg.
Shit, vilka minnen alltså. Även dom man inte kommer ihåg är kul. Dom är ju nästan roligast ;)

Detta skrev jag i sexan till Maja:
> Vettu.. jag fick ju ett halsband av han i fredags. Han e så gölli..
> Idag så höll vi handen när vi var ute :)
> åsså bjöd han mej på cola.. Han e rim :P
> hehe ne men han e skitgullig ju...
> Å sen kom han bakifrån å kramade mej.. hihi
> :D:D:D:D
> Vet du hur glad jag E!
>(UTROPSTECKEN)

Haha, var ju tre år sedan så spela roll om jag delar med mig :) Första kärleken är ju alltid speciell.
Man har då verkligen förändrats kan jag säga.. Eller har man de? ;)

Och detta då, svar till Emma när vi just tagigt bort Fjant och jag stängde in mig.. Var det verkligen då jag blev den är?(var?).. Kanske
> bra att du vill mej väl, =) och om det där med willy så smsar jag, det kan jag göra.. vill som inte prata och så.. mitt i allt i hop jag kan typ bryta ihop.. :S och hur kan du få för dej att jag inte vill ha med dej å göra, du e ju typ den ändå som har nå IQ kvar och som jag numera snackar mest med... <3 shnöggaste bäshtish jö!! :P Bara för att vi tagit bort en hund kommer jag inte skita i allt å alla, okej kanske ett tag men inte så att isolerar mej totalt.... =)

Redan då var det lättare att skriva än att prata tydligen :P
Ah, vilka minnen. Endel bra, endel dåliga.. Mest bra för jag har en tendens att försöka förtränga dom dåliga :)

Måsta bara lägga ut denna låt med. Den här är minnen!
Har för mig att det spelades så mycket när vi kom till Östra att vi skojjade om att det kunde vara skolan Tema-sång.. Haha, ja nykommlingar :D





" Kjammizaajjjj på dääj ,
laavv jåå! 3
(: Älskar dig bästiiiiZz ! (: "

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe..fan va länge sen man hade lunar:P men skoj att hitta massa gammalt säkert:P puss

2009-02-01 @ 19:47:54
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Haha, jäklar.. Lunar, det var längesen det :p

2009-02-01 @ 20:52:00
URL: http://saik.webblogg.se/
Postat av: Ö

2009-02-02 @ 15:54:54
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHAH, åh jag dör, JAG DÖR! :D

2009-02-02 @ 15:56:49
URL: http://linabergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback