Hide and Seek

Förlåt att jag inte skrev igår. Jag bara glömde :P
Iaf så hände det väl ändå inget speciellt igår..
Eller nja.. Ne.

Iaf så nu sitter jag vid köksbordet och dricker "ingen är som du"-te och ska plugga hårt, hårt, hårt.
Ärligt, så har det inte gått så bra dom senaste dagarna :S
Är inte säker på varför men.. Jadu.
Jag måste då fixa det här med Word grejjset nu för nu har den då spärrat allt. Kan inte ens kopiera det jag skrivit och fortsätta i skit-Wordpad.. Jajja, när pappsen kommer hem så :)
Eller jo, en kul sak hände igår. Jag tanka ner en film med skitbra lju doch bild :D Wiiee!
Allt med en jävla massa hjälp från någon 3000 min ifrån mig men jag lyckades ju iaf :P Lite stolt är jag nog.
Nog föra att filmen visade sig vara en dokumänter men det skiter jag i. Ska ändå se den haha
Sen så hittade jag en ny favortilåt också! Japp, så ligger det till.



Gissa om jag nöter :D haha
Finns en annan remixad som är bra men jag orkar inte lägg ut den :P

Hehe, ja och sen så är jag bara allmänt irriterad på Sofiaskolan.
Dom har ju ingen aning om vart jag är i arbetet så måste jag skicka mejl till varenda en och fråga och när som svarar så ba:
- Gå igenom papprena du fått och se vad du gjort innan. Säg till mig vart du börjar.

Men som om det går? Det är ju inte samma uppgifter men ändå typ..
Som på tekniken. Dom ville att jag ska designa något och sedan skriva hur jag tänkte.. Dom sa aldrig vad. Och desigen ska såklart vara "teknisk". Vi har ju gjort en bil och en stol i tekniken, så behöver jag då göra något annat här också?
Ja jag vet då inte. Jag blir bara lite irriterad ;/

- Nästa gång :P

Och Moa, du är inte en i mägnden
Tänk inte så gumman <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw gummilumman. En, två rader åt lilla mig ;)



Saknar dig bästaste du<3 :'(

2009-02-02 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback