12.30 ...

Kl 12.30 imorrn (eller idag, jag har inte somnat än) så börjar resan mot Egypten.
Planet går 17.00...Ush.
NU kommer alla tårar som jag skulle ha fällt när jag väl fick veta vi skulle flytta.

Iaf.. Måste skriva om nå kul så..
Idag var jag med Emma och Johanna. Åt middag på Opera. Jag tog rensak för 175 kr!! Var väl lite väl men de var mammas pengar och dessutom kommer jag inte kunna äta de på ett bra tag så de var väl kanske värt de :)
Fick ett litet kort som var väldigt gulligt :D Hehe, he e privat så ingen bild kommer upp på de inte :)
Men nog fick vi oss några goda skratt.
Var mest flum som vanligt.. Behövde verkligen lite flum idag!

Just nu sitter Emma och försöker få mig på bättre humör. Världens bästa Emma <3
Efter de vart de en sväng med Lisa. Gick runt i stan och frös till vi gick hem till henne och fika glass och te... De var faktist gott! ;P
Satt ett bra tag å snacka om allt och ingenting. Trevligt var de då :)
Tack och lov kom de inga tårar när jag gick.

Nu sitter jag i min säng och försöker sova.. Går bra eller hur?
Som alltid är jag ärlig när jag bloggar så anledningen till varför jag inte kan sova är dessa:
Är nervös
Är ledsen
Kudden är blöt
Lyssna på bra musik.. Lugn musik som får en att tänka lite vilket jag faktist tycker om.
Att villa bort sig i sina egna tankar.. Mycket bättre än att villa bort sig i lilla Jokkmokk iaf ;P
Skulle möta Lisa vid översta kiosken och försökte ta snabbaste vägen dit men jag har de sämsta lokalsinnet någonsin så vid varje korsning stod jag en stund och tänkte efter..
Ja vet, jag är sån.. Haha

Jaja, nu har gråten dämpats sig.. Ska nog skriva lite i min andra blogg också sen lägger jag mig.


Takida.. Bästa bandet med de bästa låtarna att villa bort sig i!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du får det bra i Egypten och att resan går bra.

Jag kommer verkligen följa din blogg!

2009-01-02 @ 13:36:25
URL: http://shiverinside.blogg.se/
Postat av: T

Love you miss you....puss

2009-01-04 @ 08:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback