emmasåklart

Saknar dig enormt mycket Emma!
Glöm inte att bara för att jag befinner mig tusen mil ifrån dig så betyder det inte att jag inte finns här för dig.
När jag kommer tillbaka ska du berätta allt! Det roliga och även det tråkiga. Jag kommer lyssna som jag alltid gör!
Som sagt, svaren kanske inte blir bra men jag hör vad du säger och jag försöker förstå.
Jag står på din sida- Alltid!


Minnen i varenda låt, varenda ton.
Älskar dig gumman!<3


Hope - Who am I to say
 

Sammie - Friend like you

 

Lucy Walsh - Lullaby
 

Stone Sour - Through the glass


Colbie Caillat - Capri
 

Dj Squash - Days with you
 

Dj Cammy - Dancing in the dark
 

My Chemical Romance - The black parade


My Chemical Romanse - I don't love you
(Men jag love you!)


Melody Club - Sweet thing
 

Kommentarer
Postat av: emmasåklart!

åååhhhh!!!! jag trodde fan inte jag skulle börja gråta för.. för .. jag, gråta ? jag känner mig så ensam !! det känns som om alla försvinner från mig, jag saknar dig så de gör ont !!



älskar dig gumman ! <3

2009-01-27 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback