Flikkor

Vart inte så mycket matte.. Shit. Imorrn ska jag plugga hela dagen!
Så fort jag satt mig ner och satt igång så ringer pappsen.
- Tänkte bara säga ni kanske vill göra er fina. Vi ska ta kort till era medlemskort till Basma.

Thihi. Dom kommer inte hem om först 1-2timmar men ändå. Man var ju tvungen att sätta igång ju så man vart nöjd. Kommer ju ha korten i 3 år typ.. Vet inte hur länge dom är giltigt men men.
Syrran satte också igång :P
Jajja.
Så snart drar vi iväg. Ska äta ute igen på någon resturang. Ser inte riktigt fram emot de, dom har int såå god mat här heller och jag försöker ju vara nyttig. Visst går de bra?

Och påtal om ingenting. En bra låt. Hade tänkt lägga in en låt som heter The sound of White av Missy Higgins men så hittade jag den här ist.
Har ingen aning om vem som sjunger den eller vad låten heter och jag orkar inte söka på texten nu heller..

..Men den är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback