Framme å allt

Vi kom fram till Aswan i lördags och FY FAN vilken snygg lägenhet.. Och vilka möbler!! ....  Eller nå :P
Jajja, nog om de.. Nu är det ju såhär att jag och hela familjen (alla som är här) sitter ¨på McDonalds och surfar haha xD
Vi får inget internet förän om ungefär en vecka så det kan nog ta ett tag innan jag hinner skriva ett blogginlägg igen.. Förlåt.

Vet inte varför jag säger förlåt men.. Jag är bara sån :/

Okej.. Så nu har vi kommit fram och allt de där.
Ni skulle bara veta vilket tjorv allt vart!
När vi landat i Kairo och skulle ta ut våra väskor så visar det sig att dom fortfarande var kvar i Wien.. Jahapp.
Nina sa att det säkert skulle försvinna en väska.. Men alla fyra?? Hmm.. Jajja.
Sen när vi väl fick väskorna så var pappas väska totalt demolerad..
Väskorna var tvunga att fara genom tullen.. Och självklart var mammas dyra champagner stulna så hon är ju lite putt.
Tack gode gud så har inga saker från mig blivit stulna. Min limegröna väska har bara blivit lite svart men de kan jag ta ;P Nu kanske den smälter in lite mer.
"Men det är ju bra att det syns. Då vet du ju vilken som är din" - Haha ja de är ju sant men GRÖN?!

Finns såå mycket att skriva så jag vet inte vart man ska börja.
Eh okej. På nätterna här i varma Aswan fryser man ihjäl!
Haha, lite sjukt men det är faktist iskallt på nätterna.
... Ja så jag har blivit förkyld nu :) hihi japp.. Nyser och ont i halsen å allt...
Åsså har jag en såndär tempurmadrass.. Någon som vill byta? Har typ knappt sovit nå sen vi kom fram ;P

Sen så kanske folket som bor här att sättet vi bor är glamouröst men.. Jag ser ingen glamour. Visst vi har en rätt så okej lägenhet å allt sånt men.. Det är PISS att bo här ;P
För det försat så varje dag kl 5 på morgonen så ropar någon gubbe från minaretet att alla ska till bön. Och han sjung-pratar i säkert 10 min! Inte precis något man vill bli väckt till :S
Ja okej.. Sen så gör han de 5 gånger varje dag tror jag de är. Man blir bara irriterad!
Haha,, Okej sen då..
När man handlar så är allt skitigt. Ja ja, jag ska ävl irrtera mig på allt men ändå.. Sakerna är ju svarta när man köper dom.. hmm :(

Jag har säkert AIDS påtal om Orvar..
Dom har komjölk :D Vart inge fet getmjölk. DOM HAR KOR! :D
Ja.. Varför jag har AIDS är för när vi var ute så fick jag en AIDSmyra på foten. Sen har jag råkat röra någon AIDSbuske.. Och sen dricker jag äskert AIDSmjölk.. Och soffan vi har ja den har säkert också AIDS :S
MEn ingen HIV än så länge :D Eller jag kanske har HIVförkyling? ;/

Hmm..
Vi har varit på Nilen.. Ja, är väl de enda som är värt att skryta om haha.

Saknar er ALLA!!
Ni fattar inte..
Ärligt så känns det inte än att vi har flyttat.. Känns inte verkligt :S
Men jag kommer snart tillbaka och jag ska försöka bli så brun som jag möjligtvis kan.. Så jag kan skryta lite..  Och överaska!
Tänk när jag kommer till sommarn och jag faktist har blivit brun!! Ni som känner mig ruskigt bra kommer tappa hakan :D
Hihi.. Man kan ju tro vi har en albino i släkten men... De har vi inte.. Bara en liten en. Och de är jag de :)

Tänkte he in nå bilder men.. Det tar sådan tid och jag har ingen större lust att sitta här och bli irriterad haha ;P

Ska försöka hålla er uppdaterad nu.. Jag gör mitt bästa och saknar er ju!!! <3

Kommentarer
Postat av: Emmasåklart!

naaaah .. de låter ju mysiigt, och väldigt irrilerande. Fast, om man var på semester, så hade det ju vart.. bara roligt. Typ med gubben som skriker/sjunger å så .. ja menar, roligt å se nått annat, en annan verklighet. Men när man vet att de är där man ska bo, och när man börjar jämnföra den verkliheten med den här i lilla jokkmokk, så kan jag tänka mig att man blir irriterad ^^ haha .. men man vänjer sig, det gör man alltid ! (:



jag saknar dig vännen. Hoppas ni mår bra å de på de ..

2009-01-08 @ 14:14:20
Postat av: T

hmm...ja vad säger man.....PUSS

2009-01-08 @ 17:32:52
Postat av: Liv

Hej där nere!! Verkar som att ni börjar installera er nu. Tråkigt det där med väskorna, men, men. ingen större fara på taket för det. Ser fram emot att få se lite bilder sen när ni fått hem internet. sugen på att se hur lägenheten blev.



Men... Elin... Vad??!! fattar nada om ditt aids/hiv-snack. du kan inte mena allvar?? ojojoj... okunskap.. eller bara jag som inte fattar denna form av skämt.. hmm..



kankse kna vara bra med bönuppropet ändå. tänk!! vilken dugnsrytm ni alla skulle få!! hihi perfekt!



krama alla!!

2009-01-08 @ 17:36:17
URL: http://livvan.blogg.se/
Postat av: Sara

Fan va coolt, jag har iaf övertalat min pappa om att kmr och hälsa på dig:D Saknar dig, finns ingen ElinF på skolan mer... Men i Jokkmokk händer ingenting:/ Skola, de är TRÅKIGT! Jag längtar då redan tills nästa lov... Men vi får väl höras, hoppas ni får de bra där nere:) puss saknar dig<3

2009-01-08 @ 20:37:25
URL: http://ssaaraass.blogg.se/
Postat av: Alx

skönt att ni är framme.. var mycket aids i din blogg nu:P

vad gäller galhalsen (böneutroparen alltså) så kommer du att vänja dig och sova sött genom det. I promise!

Ha det gött å surfa lugnt!

2009-01-08 @ 20:50:19
URL: http://rudebilly.blogg.se/
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Haha, ja vem kan leva utan komjölk? :O

2009-01-09 @ 14:55:00
URL: http://saik.webblogg.se/
Postat av: Alx

nu e ja här å skriver igen men tänkte höra om det är OK att jag länkar dina bloggar i min?=)

2009-01-10 @ 21:13:06
URL: http://rudebilly.blogg.se/
Postat av: Elin

Liv: Ja, förlåt. Men jag har ju en skum humor :/



... Hmm, tänkte skriva nå mer..

Jo saknar er. Men de hoppas jag ni alla förstår :P <33

2009-01-13 @ 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback