Mitt nya rum.. Och granne

Idag har jag väl inte pluggat lika mycket som jag hade tänkte men jag har hunnit ganska mycket iaf. Känns skönt :)
Kom just från taket med syrran. Hon vågar inte gå upp själv av någon anledning haha.
Passade på att fota en av våra grannar.. Och ja, hon kollar teve... Utomhus..



Vad lever jag bland för folk egentligen :P Hihi, inga illa menat.. ;)
Tänkte att det kanske var tid att visa hur man bor.. Iaf hur jag bor. Bilder på resten av lägenheten kommer lite senare då jag röjt undan all bevis på uttråkning.
Men såhär bor då jag iaf :P


Ursäkta oredan men jag pluggar ännu :P Är ju ändå ganska städat för att vara mitt rum :)
Ska fixa hyllor och sånt också... Åsså skavi måla om mitt rum.. Det lutar åt en mörkgrå-mörklila-litemörkblå-nästan-gråaktig färg. :) Sen så ska vi se om vi hittar några mattor. Helst en rund vid synten och byrån och sen en lite längre framför sängen så man inte får gå på kallt kakel när man vaknar :P Sen ska vi se om vi hittar nå tavlor eller nå.. Vi får se vad landet har att erbjuda helt enkelt.

Ne nu hade jag tänkt fortsätta med pluggandet och sen kolla vad som finns på arabteven.

... Jo å jusste.. FIck bilderna som vi tog i förrgår. Såhär blev dom.




Kommentarer
Postat av: emski

haha ja juust ja!! tack för påminnelsen ;) Fortsätt gärna läsa.

2009-01-28 @ 19:58:52
URL: http://emmadahlgren.blogg.se/
Postat av: T

herregud va snygg du vart på bilden:$

2009-01-29 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback