En gul kanin är en kul kanin

Idag har jag inte gjort så mycket. Bara tagigt det lugnt kan man säga.
Fick ett mejl från SofiaSkolan idag där dom skrev att nästa vecka så kommer dom svenska nationella proven. Shit!
Fick typ hjärtklappning.. Ajja, det går säkert bra. :)

Jag kom på att jag måste verkligen lära mig hur man tankar ner filmer!!
Kom just från teven där dom visade en massa bra filmer som kommer att gå på tv nu till hösten- men jag vill ju se dom nu!!
Hittils har jag bara nöjt mig med att se filmer på http://www.watch-movies.net/ . Är faktist en helt okej sida. Har sett Systrar i Jeans 2 för några månader sedan ;) Den var bra föresten.
Finns väl endel filmer med kass kvalitét där men finns ju också endel bra.. Som Systrar i Jeans2.
Jajja, jag har då gett upp nu så nu ska jag förstå mig på hur man tankar ner.
- Men det är väl inget svårt höhö?!

Jo tänk för det är de :P Jag fattar ingenting av allt det där.
Påtal om Orvar så snart lägger Word utav!!
Fattar mig inte på det där men varje gång jag öppnar det så vill den ha någon säkerhetsnyckel och jag har bara klikat Nej hela tiden för jag vet inte vart jag har den där koden man ska skriva i.. Iaf så kunde man öppna Word 25 gånge innan man måste skriva in koden- och nu har jag bara en gång kvar!! Gah!
Pappa får fixa det där imorrn. Jag vet att man kan få sånt där från internet men jag har ingen aning från vart..
Och alla CD-skivor om Wordpaket och annat glömde vi ju hemma.. Jiiipiiie..

Jå en annan sak.
Imorrn bär vi av till Lake Nasser. Ska kolla på krokodiler och åka båt kan man säga.
Bilder kommer säkert i övermorgon eller senare.. Så fort som möjligt iaf :P
Man vet ju aldrig med mig... "Senare" kan vara om ett halvår :P

.... Åh, om ett halvår är jag hemma igen :D Längtar :)
Ni vet att jag saknar er <3

Lake Nasser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback