Hänt Extra

... Eller inget speciellt :P
Väcktes vid 10 när syrran kom in och sa att frukost blir plättar :D Hehe, var en ganska bra start på dagen må ja säga :P
Efter det var det raka vägen upp på taket och sola en kvart innan jag och syrran satte igång och städa däruppe. Fifan vad jobbigt. Inte det lättaste att sopa upp fin sand med en sop som är mjukare än spaghetti (eller hur det stavas). Jajja, men vi lyckades ganska bra.
Sedan var det att sätta iordning möblerna vi köpte igår ;) Glömde nämna de men nu har vi möbler där uppe också. Ser helt okej ut. Lite afrikansk sådär, som jag gillar de :P Ska se om jag får in några bilder senare idag.. Eller mest troligt imorrn eller så.. Någon gång lovar jag iaf :)
Sen så stoppade vi nå bambu på sidorna av väggen vi har så åskådarna på andra sidan inte ser in.. Men efter vi stoppat upp de så gick dom där och rörde i de så det ramla omkull och sedan var dom där igen och fnittra.
Fan skitirriterande, men men.  Jag överlever väl

Nu hade jag tänkt hinna med lite matte och kolla lite vad jag ska göra imorrn... Suck, imorrn börjar det på allvar ;/
Jajja, jag ska inte klaga. Finns ju dom som har det värre.. Hihi ;)

Saknardig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback