Hur det än känns

Vad är det med mig?
Jag känner mig bara så.. Ur balans :S Tror nog för att det har nu sjunkigt in att vi flyttat..
Vi har flyttat.. Till Afrika.
Hur ni inte hur sjukt det låter? Afrika..

Iaf, blir inte ett så värst långt inlägg. Måste plugga lite. Har inte blivit så mycket pluggande dom senaste två dagarna. Man skäms ju. Här har man lovat att plugga gärnet åsså.. Har det knappt blivit nå.
Jag måste skärpa mig!
Istället för att plugga har jag letat efter låtar.. Inte nå piano utan låtar. Låtar som påminner mig om hur allt varit innan.
Det här är inte en låt jag nött förut men kommer nog göra det nu för jag känner igen mig lite i texten.


Kommentarer
Postat av: Leia

Ha en underbar onsdag =)

2009-01-28 @ 13:40:26
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback