Inget liv men jag lever ändå

Jag har verkligen inget liv här. Iaf inte idag. Har suttit vid min snygga LG hela dagen och kollat på alla möjliga sidor för att komma ikapp med cybervärlden. Här kan vi snacka om internetabstinens haha, jag har till och med gått in på snyggast.se. har man internetabstinens haha.

Jajja, så det blev inte så mycket plugga idag. Har mejlat fram och tillbaka med min studievägledare och alla lärare för mina ämnen och skrivit en presentation om mig själv vilket verkade lite konstigt och.. Annorlunda men men. Jag skäms lite för jag inte arbeta så mycket idag.. Har bara läst någon sida i min engelska bok men imorrn så måste jag ta i med hårdhandskarna.. Åsså kanske att jag pluggar nå då jag är ledig också bara för att vara duktig (A)
Ska ha MVG i alla ämnen! Okej nästan, jag har VG i Hemkunskap och det kan jag inte göra så mycket åt men resten.. Vänta ska ni se ;)
Nu har jag till och med skrivit ner det i min blogg så jag har säkert 2-3 vittnen. Kan ju inte göra dom besvikna.

Inte har ni glömt min andra blogg va? Haha, fast det är ju inte så konstigt. Skriver ju nästan aldrig men ändå. Jag har faktist 2 st ;) Deni haha.
Men nu ska jag gå och duscha och sedan fråga ut mor min vad/var vi ska äta.
.. Och nu börjar gubben skrika igen. Nu måste jag in i duschen!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ånej, inte glömmer man den, man måste ju hålla sig uppdaterad över ditt liv ;)



Saknar dig<33

2009-01-21 @ 18:02:05
Postat av: Alx

haha!

Snyggast.se, det är illa det!

2009-01-22 @ 05:52:16
URL: http://rudebilly.blogg.se/
Postat av: johanna

haha ja jag tror de är just därför den är så fin! :) puss <33

2009-01-22 @ 07:02:05
URL: http://johaannnaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggast.se kan väl vara bra ibland? :) eller;) vet ju aldrig vem man träffar där och vad som kommer av det:P hihi

2009-01-22 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback