Irritation

Det är en bra dag idag, faktist. Nu kom snickrarna och ska sätta in våran ugn så man baka och grejja.. Sen ska dom snickra med annat. Är inte säker på vad dom håller på med jag hoppas då att dom gör det snyggt och hållbart också för den delen!
Allt här byggs bara för att det ska vara fint och funka men det ska inte hålla tydligen.
Jajja..
Nu är det inte det som jag är irriterad över.
Den här jävla idrotten, textilslöjden och tekniken. Fattar bara inte hur jag ska göra och vad?!
Dom har byggt upp det så dåligt.
Om vi tar slöjden tex.
Då har jag ett dokument där det står när allt ska vara inlämnat och eftersom jag börjar mitt i ett läsår och dessutom några veckor efteråt så stämmer inte veckorna i planeringen. Dom säger att jag ska börja på v18 och sedan jobba mig frammåt.
v18? Det är Januari. Finss inge vecka 18 då heller.
Sen finns det ett annat dokument där dom skriver vad jag ska göra..
Och ett annat där det står vad man ska ha hunnit göra till sommalovet.. Blir bara överbelastning.
Har ingen aning om hur jag ska sätta ihop allt. Alltså hur jag ska göra en kalender för hur allt kommer vara.
Allt är bara kaos och tjorv.
Blir bara irriterad när jag inte vet hur allt är!

Och på grund av all denna irritation så har har jag på mig leggins och en stor tröja som inte ens går till knäna. Snacka om snickrarna skämms och blir blyg.
Pappa sa åt mig att ta på mig nå mer anständigt men det "hörde" jag inte.
Orkar inte anpassa mig till dom..
Nedu , nu ska jag sluta ösa ur mig.
Måste plugga, speciellt matte. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: T

he e inte lätt...men du måste vart riktigt sexig eller hur;) puss på re

2009-01-27 @ 12:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback