Jag tror för mycket men på ingenting - ElinForsgren

Okej så det go inte hela kvällen att vara på Lake Nasser- och tack och lov för de! Var ganska tråkigt :S
Dagen började inte så bra..
Sov nog sammanlagt 3 timmar kanske men bara för en viss person höll mig vaken :P Tack föresten haha
Jajja och sen så väcktes jag kl 8 av syrran åsså snoosade jag en halvtimma. Och jag glömde vad klockan var så jag sölade mig ju- fast vi skulle åka 9!
Iaf så hade jag just satt mig vid datorn för att skriva ett blogginlägg då dom ropar att dom far nu.. Och jag var fortfarande i mina pyjamasbyxor (i siden (A) så det gick snabbt att byta om iaf :P

Sen när vi väl kommit ut på Nilen och tänkte ta kort när måsarna flög näst intill båten så ser jag att mina kamera inte har nå batteri!!
Det är stunder som denna jag tackar gud för att kameran är batteridriven. Var bara att flytta plats på dom lite så funkade den igen :D .. Men det var ändå irriterande.
FIck då några bra bilder tycker jag.
Fanns inte så mycket att se så då fanns det inte mycket att fota heller så.. Ja. Här är dom iaf :P





När vi kom till ön möttes vi av några grabbar som just dräpt en brackashtoor krokodil på 400kg :O Hihi, jag klappde på den;D Sen efter det gick vi till stranden och satt och babbla. Hatar dom små krypen där kan jag säga! Ska aldrig lägga mig i sanden iaf :O Sen.. Så åt vi och och efter det testade pappa vattenpipa.
- En sån här ska jag köpa!

Japp, så sa han. Tror inte han håller det men man vet ju aldrig haha.

Efter vi varit ute till sjöss så skulle vi fara och titta på.. "DEN TRASIGA STENEN!".. Wow tänker ni nu eller hur? ;)
... Det var en otroolig upplevelse.. Att gå upp på en liten kulle och titta på en trasig sten.
Höll på att somna i bilen påvägen dit och hade skitont i huvudet. Vart inte bättre när solen bara gassade när vi steg ur bilen för att kolla påen... Sten.
Jävla land.

Jajja, nu ska jag äta nå. Vart inte mycket till lunch på det där strandstället på Lake Nasser. Var så mycket flugor omkring så man vart bara irriterad ! :P

Kommentarer
Postat av: T

fy vad jag e avis på dig som klappat en krockodil:) men du jag gillar dig iaf fan du e ok:P hehe.puss

2009-01-30 @ 20:47:54
Postat av: alx

Shit, tyckte lti synd om dig med stenen..

Du är GRYMT DUKTIG på å ta kort iaf!

2009-01-30 @ 23:36:52
URL: http://rudebilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback