Kors i taket!

Haha, ska försöka kompensera mitt långa inlägg med ett lite kortare.. Det spelar ändå ingen roll för nu kommer jag kunna skriva varje dag!! Vi har internet .. Äntligen!!
Så egentligen skulle jag vela skriva allt möjligt nu bara för jag har tid.. och för att jag kan men vill ju inte tråka ut er ;)

Måste bara rätta till att det var inte Katarina Von Bredow som skrev Linas kvällsbok.. Fick säkert bara för mig de för att det är en bra författare oh en bra bok åsså vart det lite lulligt i huvudet.. Jajja, så nu vet ni det också haha.

Kan berätta lite vad som hänt under dagen å så..
Steg upp vid 12... Och nej jag hade inte just vaknat då faktist! (Bara en timma tidigare hihi) Iaf så vid 12 steg jag upp och tänkte gå direkt upp på terassen och plugga lite men så fort man går utanför dörren så har vi besök av Ibbe som fixar allt åt oss och någon annan snubbe så att plugga och sola samtidigt kom ju inte på fråga.. Iaf så en timma senare så har vi internet och nu ska jag bara kolla lite här och där och sedan så går jag upp och pluggar ;P
Jag måste ju njuta av mina "skoldagar" som jag har nu för nu när vi fått internet så kan jag börja plugga alla andra ämnena som svenska och so och allt sånt.. Jajja, jag klagar nog ändå inte så mycket ;)

Kram på er alla! <3

Kommentarer
Postat av: T

åååh äntligen:d hemtele då? msn ofta nu eller? saknar dig så gumman!!!!! ledsen att jag inte kunnat ringa, men kanske imorgon kväll? vad sägs om det:d puss puss

2009-01-21 @ 14:05:06
Postat av: Elin

Haha :P Är bara de att hotmail och Msn vill inte funka för någon anledning... Men som med allt annat så löser det sig väl ;) Puss

2009-01-21 @ 14:14:15
URL: http://allaboutneni.blogg.se/
Postat av: T

Synd....men du du vet juh iaf:P eller hur....testa skicka iväg ett sms från sidan sms.asp" rel="nofollow">http://www.snabbsms.com/sms/skickasms.asp om du känner för det:P puss puss

2009-01-21 @ 14:18:02
Postat av: JA

Sidan funkar inte föresetn..Men du kan ringa mig när du vill, jag svara alltid (.. okej nästan alltid :P) Saknar dig massor. Hoppas du förstår det din knäppis ;) puss

2009-01-21 @ 14:28:00
Postat av: Anonym

hihi...du e underbarast av alla juh....har känts så tomt att inte kunna ringa dig eller fått svar på sms..men men inte mycket att göra:) nu tror jag att det går att lösa så jag kan ringa dig imorgon och om ni lyckats få hemtele innan det så SKRIK:P love juh....puss din knäppis

2009-01-21 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback