Morgonpigg för en gångs skull

Så nu har man stigti upp.
Har haft håret uppsatt met en tofs mitt på huvudet.. Gissa om det var skönt att ta ut de imorse :D
Haha. har man inge hårspray så får man fixa de på nå annat sätt.. Jag är ju ganska smart.

Hoppas ni uppmärksammar vad tiden är när jag skriver. Japp japp, kl 5 far vi från hotellet och kl 7 far planet.. Shajjse. Skulle egentligen stiga upp vid 4 men jag och syrran kan inte sova. Hon har vridit och vändit sig. Men jag som är så himla envis ligger blick stilla.. Vet inte varför jag skriver de haha, men men.. Finns väl kanske någon därute som tycker det kan verka intressant ;)

Jag kommer nog frysa en hel del idag.. Tro det eller ej ;P
Har leggins en lång tröja/tunika/grejjsimojs/vad de nu heter och ett linne under de.. Hmm. Tänk er de i kalla sthlm och sen i kanske inte allt så varma Wien. Jag får bara skylla mig själv. Har ju ett par jeans med dom har ju hög midja å allt de där så om jag ska ha de på planet börjar jag fan må illa.. De gjorde jag igår.. Kan ha varit att jag var nervös.. Men de är nog inte troligt. Jag älskar ju flyg :D
Jag drömmer ju nästan om att det ska krasha xD
Hahahh, jag kan berätta mer om de sen :P

Ja nog om de.. Ska försöka väcka sömntutorna mamma och pappa. Ska göra precis som mamma gör.
Skrika "Trååååkigt...!!" så man väcker hela hotellet.. Bara för de är kul :D

Åsså måste jag bara tips om en låt igen.. Eller tipsa å tipsa.
Jag tycker denär bra så jag lägger ut den. Så enkelt är de ;P

Kommentarer
Postat av: Alx

höhö skrik tråkigt åt mig också :D

Fan jag vill också vara på hotell!

2009-01-03 @ 14:13:17
URL: http://rudebilly.blogg.se/
Postat av: T

T....Din T åååh vad jag saknar dig.....vart så glad när jag fick sms igår...sen va det slut...inge sms och inget levererat till dig...va nu ganska precis två dygn jag hörde din röst....TVÅ DYGN!!!! hoppas du har det bra där nere och att det e varmt...när jag gick upp i morse så va det då 17 minus här:d kan bli kallt där jag bor oxå:) hihi.....ja ja nog om det...hoppas verkligen man hör något från dig snart....tänker juh på dig hela tiden....älskar dig...PUSS PUSS

2009-01-04 @ 08:47:30
Postat av: ellali

elin ! fan jag hoppades att jag skulle hinna träffa dig förens du for men jag gjorde inte det.. det kmr bli jätte tråkigt nu på engelska lektionerna, nu är jag ju typ som enda tjejen om inte flisan är där =/ jag hoppas du mår bra, och kmr må bra. tråkigt det där med att ta bort din hund, vet exakt hur det känns, nu är det ett och ett halv år sedan vi tog bort min älskade hund som följt mig och beskyddat mig hela hennes liv, hon var som en levande skyddängel för mig. hon låg alltid vid min fotända av sängen och beskyddade mig tills jag vaknade och steg upp. vet exakt hur det känns när man gråter fast man inte kan gråta nåmer. nåja bort från tråkiheterna! damn it du kmr ju vara brun året runt, fan vad avis jag är -.- alltså jag klandrar mig själv att jag inte hann träffa dig, sista gången jag såg dig måste ju varrt när vi träna för tomte söker fru på onsdagen, tråkigt nog var jag ju inte med på julshowen eftersom vi hade renskilljning och var tvungen att följa med och hjälpa. men nu ska jag ta och klä på mig för att senare fara med min kusin till lappstan och gå med våra tamrenar, MEN elin jag hoppas du kmr ha det super duper bra där nere i kairo och jag tänker på dig även om jag inte kände dig så jädrans bra =p önskade vi lärde känna varandra bättre... hälsa din mamma! adios amigon min hälsningar ella-li

2009-01-04 @ 11:31:06
URL: http://ellali.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Elin fan vi skulle ju säga hejdå men de hanns aldrig men jag hoppas att du lovar att vi träffas igen! Lycka till hälsa din mamma och ha de bäst nu<33

2009-01-05 @ 17:46:41
Postat av: T

:(:(:(:(

2009-01-06 @ 08:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback