Ny person

Jag märker redan av det.
Jag är inte som jag varit förut. Vem kunde tro i miljoner år att jag skulle sitta och lyssna frivilligt till en Italiensk kompositör för klassisk musik haha. Det låter ganska roligt men ärligt så jag älskar att lyssna på det. Speciellt när man pluggar och gubben i tornet börjar gala. Om jag slår på musik där någon sjunger så blir det för mycket. Då ska jag tänka, han ska skrika och personen i låten måste sjunga. Nu är det bara mina tankar och lite bakgrundsmusik till det kan man säga.
Hjälper mer än vad man tror.

Jag har fått större självdisiplin nu också. Jag sätter mig frivillt ner en solig dag och jobba med svenska inomhus.
Älskar svenska nu. Man ska ju skriva inspirerat och igår skrev jag om en dikt, idag skrev jag om en klassisk cellokonsert. Jag kunde inte sluta skriva. Alla tankar bara vällde över mig. Tänkte först skriva för hand men jag hinner inte skriva bokstäver så snabbt.
Som inlägget under (om min personlighet) så stämmer det verkligen att jag gillar att tänka och det är faktist bland det bästa jag vet. Om någon stör mig så blir jag väl inte direkt sur för det har jag svårt för att bli men jag blir typ ledsen för att jag tappar tråden..
Som när man sitter och pluggar tex matte och håller just på att klura ut ett svårt tal så kommer någon och stör.. Då får man börja om från början.
Jag tror att mamma och syrran har lärt sig nu att inte störa mig när jag pluggar iaf. Jag hör dom ändå inte och om jag gör det blir de bara ett "Shh!" till svar.
Är en annan sak om man pluggar än att bara tänka för sig själv.

Jajja, nu är min halvtimmes rast över.
Ska sätta igång med So:n och sedan No och Matte.
Blev lite sent idag. För någon andledning var jag skittrött imorrse även fast jag la mig typ vid 11 på kvällen ist för 4 på morgonen :S Jajja, vi hörs :)

Senaste "fyndet" :P
 
 Ludovico Einaudi - Love is a mystery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback