På väg

Förlåt om någon som hade orken och tänkte läsa min andra blogg igår natt men såfort jag sparat inlägget här så pajja internet.. Fick damp eftersom jag ändå inte kunde sova och hade inte större lust och sitta och spela Spindelharpan eller Röj på datorn iaf..Så låg och sura en timma innan jag la mig...Om nu någon var intresserad haha..

Nu sitter man på arlanda i ett utav deras hotell.. Hotell Arlandia Residents SAS nå tjottahejtti..
Ska sno deras shampoo pch grejs. Snygga flaskor juu!
Haha ne men man får dom faktist.. Men jag ska då inte sno någon matta som jag gjorde på hemvägen från Litauen. Men den var ju så sööt En liten badrumsmatta med ett par fötter på haha.
Mammsen och pappsen väl väl inte sådär jätteimpad först men efter tag så gick de över.. Hihi.

Smarta jag glömde mitt nya shampoo och balsem jag fick av syrran i julklapp.Tony & Guy.Luktar skitgott.
Sen glömde jag packaner smink å annat tjejtjafs i handbagaget. Smarta jag trode ju att man inte fick ha merän max 1 dl sammanlagt men så var de ju inte..  Varje grej fick de högst vara 1 dl i.. SÅ man kunde ju ha packat jättemycket men inte fick man veta de nej nej..Så får låna syrrans.Men de är ju bara en dag.. Jag tror jag överlever. Jag är faktist inte SÅ utseendefixerad... :)

Jajja, ska nog in i duchen nu eller sova..Får se vad jag hittar på.
Duschade ju imorse å så.. Men vill ju testa de där shampoot åde haha. Elin i ett nötskal.

Jajja, har tagigt bilder å sånt men de är ju bara på planet och på hotellet. Kan he in de men jag gör de imorrn..Eller i övermorrn då vi kommit tillrätta i Egypten å så :)

Kommentarer
Postat av: draken

ja du lilla svammel. Nu är det nära kram och puss.

2009-01-02 @ 21:55:47
Postat av: L i n n

Haha, en badrumsmatta.. :'p

2009-01-02 @ 23:02:38
URL: http://saik.webblogg.se/
Postat av: Alx

Hej å hopp, hoppas resan går bra för dig och att du kommer fram säkert!

Blogga på ett å två!:)

2009-01-03 @ 00:58:39
URL: http://rudebilly.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har också toni&guy! Det luktar heeeelt underbart! :p kmr sakna dej, eller gör det redan... <3

2009-01-03 @ 15:13:14
URL: http://ssaaraass.blogg.se/
Postat av: T

hehe...e inte du utseendefixerad:) ha.......ha....ho ja ja...det gick juh bra med hotellet och allt till slut:P skönt va? tänk att vi va så nära varandra...undra hur det skulle blivit om jag åkte dit:P hihi.....puss puss

2009-01-04 @ 08:43:46
Postat av: Anonym

åh elin, saknar dig såå mycket ! ångrar att jag inte var med dig 24/7 när du var här. Och de värsta är att jag sa att jag skulle ångra mig, jag var så medveten. Men jag tillät inte mig själv att känna efter, jag förstod inte rikigt, jag ville inte förstå. Men jag lovar att komma å hälsa på dig, det lovar jag, så fort de blir lite bättre med pengar. Och nu så har jag gått å blibit förkyld också, men jag har väll mig själv att skylla när jag springer omkring i mina små skor, ja du vet ju.. Och nu så här mitt i vintern när de är -25. Och jo jusste, jag var till gällivare igår, hälsa på lillsyster, som jag nu har valt namn på, så blire inte de så kommer jag inte bli glad. Nellie, ganska så gulligt. Å jo.. som jag sagt hela tiden, jag gillarju barn, så jag kommer inte ha problem med bäbisen. Men de är någontingt, vet inte riktigt vad. Men de kommer nog bli bra. Allt löser ju sig till slut. Så nu måste du ju komma å hälsa på, haha .. så du får se. Det finns redan saker du missat, ja herregud.. du är ju inte ens framme än .. men ja, saknar dig ju, de varju som en självklarhet att Du skulle veta allt, först. Men jadu .. nog kommer du få veta det mesta iaf. Å så får du ju se allt när du kommer hem.. ja, Allt å alla kanske är å ta i, men jag får ju skicka bilder å så, så jag håller dig uppdaterad. Men ja, de är svårt att förstå att du faktist inte kommer vara här när skolan börjar. gud va jobbigt. Det är då det verkliiigen kommer märkas att du faktist inte är här. Å jusste, jag kommer inte kunna ringa dig å berätta allt som händer, å inte kommer jag få be dig om råd (kanske inte alltid får så väldigt smarta råd eller så, men de hjälper ju iaf, jag blir då om inte annat på bättre humör)



Och glömm inte att jag finns här, alltid.

Jag älskar du ! <3

2009-01-04 @ 16:54:02
Postat av: cicci enlund.

elin . de kmr vara så tomt utan dig på skolan ;(. <3333

2009-01-06 @ 15:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback