Plugga å plugga

*5 dagar senare*

Ja, ni försår ju.. Har inge internet än ju. Men vi får ju förhoppningsvis till torsdag.. Och på fredag så kommer förhoppningsvis våran låda med alla grejjer å saker .. Förhoppningsvis!

Jajja, än så länge har man då bara pluggat och.. SOLAT!
Uppmärksamma SOLA .. Jag tycker det är lite småkul ;)
Men.. Idag låg jag och sola (och plugga.. För jag kan göra det både och.. Sammtidigt;) i två timmar.. Och inte brände jag mig ens :S.. Brun blev man inte heller för den delen men men.. Som sagt, det är ju vinter här nu och solen tar väl inte lika bra.. Inte då på mig.
Mamma och syrran är ju praktist taget nästan svart! :( ... Jämfört med mig då

Bara för att ge en inblick i hur en vanlig "skoldag" är för mig just nu så:
Pluggandet ska börjar klockan 12.00 och då är det Engelska varje dag.. Vilket betyder att jag läser en bok. (Inte en så bra sådan men den duger väl) Så medans man läser den så ligger man och solar ;) Thihi
Vi gör så att jag har 1½ timme av varje ämne (vilket är två ämnen just nu. Alla andra skolsaker är i lådan som förhoppningsvis kommer på fredag :P) så då ligger jag i solen och läser en engelsk bok i ungefär 1½ timme :D
... Okej kan jag dra ut på tiden lite.. Som jag gjorde idag :P
Sen efter det är det matte i 1½ timme... Det är faktist inte så farligt som de låter.
Ironiskt (eller vad man kan säga) så lär jag mig mer nu nu när jag är själv än i skolan.. Är ju ganska lugnt ioförsig men.. Jajja. Allt går då bra ;P
Sen vid 15:00 ungefär så är min skoldag över.. Men konstigt nog så jobbar jag över ibland haha ;P
Skulle man nog inte tro om de var en vanlig skoldag i Jokkmokk ;)
Hoppas allt fortsätter i denna takt så komer nog skolan inte vara ett problem för mig..
Då är det bara brännan jag måste träna på :S

Avis någon? :D (Snälla säg ja)


Bara en massa pluggeri

Sen så läääängtar jag till alla ni som vill och kan hälsa på.. Men ärligt: Det finn inte mycket att se eller att göra. Det är verkligen en stor förändring från rätt så rena Jokkmokk (och sverige för den delen!) till de här.
Ja vet då speciellt en person som kommer få de svårt med maten.. Den där kräsna snyggingen ;)
Men men.. Sola kan man och snart kan manäven bada på Basma Hotell ;) hihi..
(Sen så finns ju Nilen men vettu den är iskall :S haha)

Jag försöker verkligen håller mig uppdaterad på alla bloggar som jag läser men de är inte lätt! Dom flesta skriver ju varje dag och det blir ju 300 inlägg.. Haha, nog för de ät kul att läsa men är inte så att jag hinner läsa alla på en timma på McDonalds.. Men jag försöker verkligen <3

Nu får jag några suckar och tråkiga miner.. Tror vi ska bege oss av från McDonalds igen.. Hmm.
Och mamma irriterar mig.. Jajja, är bara tre år ju.. *suck* haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

först ut:D



ja jag är avis!!!



och jag saknar dig, hoppas du läser min blogg, så du fattar att de finns endel i mitt liv nu som är osmärtfritt..

men ska inte säga så...hoppas du har de bra gumman. Jag har sett månen miljoner gånger nu..hoppas du ser den



kram<33

2009-01-13 @ 16:51:38
Postat av: Moa

Glömde mitt namn =P

2009-01-13 @ 16:52:14
Postat av: L i n n [ S A I K ]

Jag är avis, haha! Fan vad gött att plugga på de viset :p! Här är det inte mycket till sol, det kan jag lova.. (tyvärr ;))

2009-01-13 @ 20:13:22
URL: http://saik.webblogg.se/
Postat av: emma

Jo, nog är jag lite avis hurrudu ^^ (lite) ..

Nog är att de är svin skönt att gå omkring -30.. eller så inte..



Men du borde vara här, saknar dig så hemskt mycke !! Om du bara visste hur tomt de är, känner mig helt ensam! Även fast jag har johanna å berätta allt till å så .. men du saknas ändå.. För du ska ju veta allt... Å JAG HAR SÅ MYCKE Å BERÄTTA ! ja herregud..



Ja men saknar du gumman. Puss å kram, håll mig uppdaterad ! <33

2009-01-13 @ 21:51:10
Postat av: Maja Isaksson

Hejsan. Oh ja jag är avis, jag hoppas att det kommer att gå bra för dig i skolan och på fritiden. det är inte alltid så lätt att flytta man förlora många mäniskor men man får förhoppningsvis många nya. Min mamma önskar er all lycka till (det gör jag också). hur är det. ska du börja en skola där nere eller läser du på distans heltid?

Med kärlek /M en gammal vän

2009-01-14 @ 13:06:53
URL: http://majaiisaksson.blogg.se/
Postat av: cicci enlund!.

jag är grymt avis elin, och jag saknar dig jätte mkt.<3 de är så tomt på skolan gumman,. tänker på dig, och hoppas du har de bra. <33,



Pusss<3

2009-01-14 @ 19:02:01
Postat av: Lisa

för det första kan vi börja med att man är avis som tusan! du ligger och solar medans vi går och huttrar i 30 graders kyla:P

för det andra så saknar jag dig MYCKET redan. det har bara gått några veckor, hur ska tre år gå?

ne, du får ta och komma hem nu snygging

puss och kram<3<3<3<3<3

2009-01-16 @ 15:35:09
Postat av: T

Hej..love you...PUSS

2009-01-18 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback