"Sitta på kälken och käka käk med käkarna"

Ah, vilken dag :D
Det här var en bra dag. Fått ut lite tankar å så inatt så jag är utvilad i sinnet.. Mamman blev lite sne inatt vid 4 då jag fortfarande satt vid datorn.. Men vad ska jag annars göra? Är inte det lättaste att sova här men men..

Iaf så vid 11 var jag uppe idag. Tog en macka och lite te.. Sedan for mammsen och systern ut på stan och då gick jag upp och sola och plugga lite matte. Låg på mage en timma så nu har man bränt sig lite på ryggen.. Hihi, men det är ju på god väg mot en brun bränna ist för röd haha.
Jag gick ner och någon minut senare kom mor och syster hem igen.. Med diskmaskin, tvättmaskin och någon kvarn om vi ska göra pitepalt någon gång :D
Sedan efter det så for jag med dom på stan och vi hittade en outletaffär!! :D Haha japp ;)
Jag och syrran har velat gå dit länge. Så länge att Ibbe glömt vad det var vi snackade om:
- Designer clothes and stuff.. You know?
- Eh..
- .. Bad quality-designer-stuff?
- Aha! Yess!

Haha, ja jag tvivlar ju på att kvaliteten är det bästa men det är ju billigt och man får ju snygga väskor med "dyra" märken på ju :)  Haha, köpte nå skit-nagellack ist för skit-designer-dåligkvalla-väskor eller annat men ändå. Har ju som ingen brådska än iaf ;P
Haha, ja så då har jag hittat ett ställe som jag kan tillbringa någon timma på.
Vi har ju sooken vilket är som en enda stor marknad men jag måste erkänna (så mamma har rätt.. En gång till) att man blir lite less på den. Dom försöker nästan dra in en i affärerna. Dom försöker verkligen med allt.
- I pay you for wathing!

Njaa, ne dom gör inte de om ni tror det men det finns ju folk som går på det :P
Haha jajja.. Sen då?
Jo vi åt på Aswan Moon. Otroligt god mat iaf.. Eller just nu slår inget Scans köttbullar eller Krongårdens makaroner haha, men gott var det iaf. Jättemysigt också. Alldeles vid nilen. Man satt på en brygga så man guggade med i vågorna.
Haha, allt var bra. Dom som jobbade där smörade ordentligt och frågade oss om sverige och allt.. Självklart fick dom lite mer dricks för de ;)

Jajja, nog om det.
Ska be syrran smörja in ryggen så jag nå sova inatt och sen ska jag sitta vid mobilen hela natten hihi ;)

Kommentarer
Postat av: T

låter faktiskt som du haft en riktigt bra dag....verkar på det braiga humöret idag:) jasså du ska sitta vid mobilen hela natten..e det kul tro? något speciellt som väntar?:) puss på dig:P

2009-01-22 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback