Gott och blandat

På fredag bär vi av till Lake Nasser och åka båt och kolla efter krokofanter och annat... Det är iaf vad jag fått veta.
Finns inte så mycket att säga eftersom jag inte vet vad vi ska göra riktigt. Bra att man får vara med lite:S
Jajja, bilder kommer väl.
Någon gång (om det inte är sammtidigt som när vi far till Lake Nasser) så ska vi fara till Tutankhamons grav. Ska faktist bli kul. Nog för att jag har lite för stora förväntningr och jag vet att när vi väl kommer dit så kommer det vara en jordhög som alla kommer vara fachinerad utav! Men men, liite spännande är det :)

Jajja, kom just från taket.
Vi tog oss en liten fika under partytälten eller vad man kallar det för. Ganska svalt därunder :)
Jag såg en liten spindel men den jävel kunde ju hoppa. Fy fan, ju mindre djur är desto äckligare är dom!!

Kom ihåg en sak som hände igår.
Vi försöker ju lära Ibbe några svenska roliga ord och "Jävla skitunge" är ett utav dom.
När pappa skulle förklara vad det betydde så var han verkligen.. Smart?
Det blev iaf "Bloody shitchild"
Betyder nog inte riktigt så men men, kul var de :P

Påtal om igår. Vi gjorde ju oss fina, jag och syrran. Vi trode att det skulle vara på Basma vi skulle ta kort men det var ju till en riktigt studio. Först så tyckte jag att det var roligare men eftersom jag är så grymt lättpåverkad av folk så när syrran sa att det var ännu värre så vart jag lite nervös.. Dumma du :P
Var ganska kul ändå. Syrran vill ju inte le på kort av någon anledning så när fotografen sa "Smile" så Nina "No smiling".
Haha.. Min humor är verklign på noll. Kan man inte ha kul med sina kompisar får man väl hitta på nå annat.
Bara jag skrattar någon gång om dagen så är allt bra :)

Sen efter fotograferingen vart det mat. Vi tänkte ju prova ett nytt ställe men det var bara för att dom äldre skulle på sig en öl. Förra stället vi var på serverade inte de.
Iaf var stället så sunkigt så vi åt förrätt och dom tog sig en öl och sen gick vi över till den andra- Aswan Moon!.
Det är så sjuukt mysigt där!
Han som driver stället (eller iaf över servitörerna) är jättesjyst.
Komme rinte ihåg hans namn men han bor då här i närheten. Ganska trevligt att man lär känna någon! Om det så är en 40+are xD (Ja, jag skojjar)
Vi som är så djurvänliga brukar alltid sitta och mata katterna som kommer på den lilla flotten.
Ni skulle bara se hur dom hanterar djuren här. Man skäms!
Man mår iaf bättre när man vet att man kan mätta ett djur iaf, om det så är en katt.
Denna gång kom en tjej för en gång skull upp till oss (okej så vi har varit där två gånger :P) Bara för att det är kul så döpte vi henne till Enti. Det betyder typ "henne" på Arabiska. Var faktist ganska fint om ni frågar mig :)

Jajja, nog om mig.
Ska prata med mammsen......
                                                ...... Om hon kan hjälpa mig ta på sängkläderna ;)


Enti

Kommentarer
Postat av: Liv

Du får lov att lägga upp fler kort!! Jag längtar efter att få se hur ni bor! kram på er alla!

2009-01-27 @ 13:51:58
URL: http://livvan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kan säga så här att artikeln som det hela handlade om var en tävling om störst hund, så aftonbladet har ju ansvar som lägger upp denna bild, samt har denna tävling och tar emot och puschar för liknande. Ägaren säger att hunden är frisk och mår bra, vilket man förstår att den inte gör, eftersom den är så stor som den är. Jag tycker både Aftonbladet och ägaren har gjort fel. Ägaren tycker alltså att det är helt okej att hunden ser ut så här och aftonbladet uppmuntrar detta. Det är anledningen att namninsamlingen startade från början

2009-01-27 @ 21:29:26
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm det där var ju bara några av mina sneakers också;)

2009-01-28 @ 08:43:11
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback