Utmanad

Som vanligt så har man svårt att sova men men..
Imorrn ska jag nog flytta sängen. Inte för jag tror att det kommer bli bättre men jag har ju inget att förlora precis hehe.
Har målat naglarna svarta idag.. Inte snyggt haha men de får vara kvar tills de börja nötas iaf ;P

Så syster Liv utmanade mig igår.. Men såg hennes inlägg först nu då. Läs hennes blogg, där sägs det mycket vettigt ska ni veta www.livvan.blogg.se.. Bara ett tips ;)

Regler för denna lista: Länka till den som utmanat dig/där du hittade listan, svara på frågorna, och (om du vill) utmana fem andra bloggare! Det kan också vara lämpligt att meddela dem att de är utmanade.


Tre yrken du drömde om när du var yngre?

Jag är ju som fortfarande ung..
1. ..Men jag komer ihåg jag ville bli som Britney Spears eller var med i Spice Girls haha
2. Äga en egen affär med barbies. Då kunde jag ha hur många dockor jag ville och jag tjänade på det också ;)
3. ... Ingen aning faktist


Tre yrken du skulle vilja prova på?

1. Fotograf!!
2. Jag vill ju skriva en bok.. Men det är ju som inget yrke precis men men
3. Arkitekt


Tre yrken du inte skulle vilja ha?

1. Dagisfröken
2. Slaktare
3. Dom som fixar bikinivaxningen.. Huh

Tre språk du skulle vilja kunna?

1. Arabiska.. Skulle till och med komma till nytta också ;P
2. Kinesiska eller Japanska
3. Italienska

Tre länder du vill besöka (som du inte tidigare varit i), och varför?

1. Amerika. Spännande.. ?
2. Italien.. Har bara fått ett öga för de :)
3. Irland. Dom pratar så härligt där:P


Tre platser/områden i Sverige du skulle vilja besöka (som du inte tidigare varit på)?

1. Göteborg. Tycker dom har en dögo dialekt :P.. Sen har dom Liseberg,visst?
2. ... Jadu
3. ... Har absolut ingen aning

Tre svenska platser/områden du varit på och vill återvända till?

1. Jokkmokk <3
2. Umeå.
3. Luleå. Känns som hemma. Känner ingen där men ändå :P


Tre platser i Sverige du skulle kunna tänka dig att flytta till?

1. Boden
2. Luleå
3. Umeå


Tre talanger du önskar att du hade?

Är inte riktigt talanger, snarare färdigheter..
1. Konsten att formulera mig och förklara
2. Nöja med med saker. Allt är inte perfket
3. Hålla reda på saker och mig själv


Tre saker som alltid finns i ditt kylskåp?

Är inte mitt kylskåp utan allas men..
1. Mjölk
2. Smör
3. Gurka


Tre hundraser du skulle vilja prova på/kan tänka dig att ha, som du inte har/har haft? (Endast för hundmänniskor eller wanna be's.)
Är uppvuxen med hundar.. Eller små hundar så mitt tonårsuppror är att drömma om stora hundar. Visst är jag rebellisk? :P
1. Grand Danois!
2. Australian Shepard
3. En lugn slädhund med isblåa ögon? haha En Ymer som kan gå fot vill jag ha :D


Tre "saker" du önskar att du var bättre på än vad du redan är?

1. Fotografera
2. Spela piano
3. Sång


Tre (icke hundrelaterade) "ämnen" du skulle offra delar av din fritid för att lära dig mer om?

1. Fotografi
2. Mat
3. Musik


Tre saker du skulle köpa till dig själv om du hade 10.000:- "över"?

1. Katarina Von Bredow böcker
2. Målarfärg
3. Skinka
Dyr i drift, eller hur? :P

Och som grädde på moset en låt.
Älskar den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback